سپاس از زحمات پاکبان‌ها در تولید کمتر زباله و تفکیک آن ها است
نوشته شده توسط : مدیر

خرم‌آباد - استاندار لرستان بیان کرد : سپاس از زحمات پاکبان‌ها در ساخت کمتر آشغال و تفکیک آن ها در مبدأ است . 

به نقل از خبر نگار مهر , سید موسی خادمی عصر روز شنبه در مراسم تجلیل از پاکبانان خرم آباد با اشاره به این‌که پاکبانان قشری میباشند که بی داعیه و با همگی توان محیط زیست را برای معاش ما فراهم می نمایند , اظهار داشت : این دوستان عزیز لایق تقدیر و تشکر میباشند . حمل نخاله ساختمانی غرب تهران

نامگذاری ۱۲ اسفند تحت عنوان روز پاکبان را در شورای فرهنگ و تمدن همگانی استان مطرح میکنیم

او اعلام کرد : برگزای این گرد هم آیی نیز کار خیر و بنیان نیکی است و امید‌واریم ادامه یابد و در سالیان بعد از آن نیز این مراسم را داشته باشیم .

استاندار لرستان بابیان این‌که نامگذاری ۱۲ اسفند تحت عنوان روز پاکبان را نیز در شورای فرهنگ و تمدن همگانی استان مطرح می‌کنیم و به شورای فرهنگ و تمدن همگانی مرزو بوم هم قضیه را سفارش می‌دهیم .

خادمی با تاکید بر این‌که عمل شما پاکبانان در هر جایی فعالیت ارزشمندی است , ولی در لرستان از یک سری جهت اساسی خیس است , افزود : لرستان تا حدودی از بزرگترین محورهای گسترش حوزه توریسم است , در آمایش سرزمینی استان به نقطه ای رسیده ایم که مهم‌ترین و بالاترین مزیت نسبی استان را حوزه توریسم میدانیم .

او اظهار‌کرد : می بایست این حوزه را فعال و سپرده گذاری کنیم ; خودمان نیز متمدن بی نیاز میزبانی که داریم آمادگی داخلی ساخت کنیم تا گردشگران به شهر ما بیایند .

سپاس ما از پاکبانان در‌این است که آشغال کمتری ایجاد کنیم

استاندار لرستان با اشاره به این‌که یکی این آمادگی ها , داشتن محیط قشنگ و منزه است , زیبایی را خداوند به ما داده است , پاکیزگی به عهده ماست , اعلام کرد : آدم در کار اجتماعی به نوعی ساخت آشغال و مواد زاید دارااست البته حد آن را رعایت کردن و در دست گرفتن آن از وظیفه‌های ماست , جداسازی آشغال ها در مبدا و راحت خیس کردن عمل حمل و جا به جایی آنان از وظیفه های شهروندان است .

خادمی بابیان این‌که سپاس ما از پاکبانان در‌این است که آشغال کمتری ایجاد کنیم , تصریح کرد : شهرهای لرستان جزء شهرهایی نیست که آن‌ها را پاکیزه نوع بندی کنیم , در محل ورود شهر و اطراف شهر آشغال و نخاله های ساختمانی متعددی است , ایجاد غیرمنطقی و دفع غیرمنطقی آشغال را داریم که می بایست هدایت شود .

کارایی می‌کنیم مشکلات معیشتی پاکبان ها حل شود

او با تاکید بر این که یک کدام از شایسته ترین روش های تشکر از پاکبانان , ایجاد کمتر آشغال و منطقی کردن گردآوری آشغال است , افزود : سازمانهای مردمان ارگان و رسانه ها حقیقتا وارد این زمینه شوند که در شرایطی که بخواهیم در حوزه توریسم حرفی بزنیم بایستی شهرهای پاکیزه ای داشته باشیم .

استاندار لرستان خطاب به پاکبانان با اشاره به این که سپاسگذار زحمات شما هستیم , اطلاع از مشکلات شما نیز داریم , نارسایی در پرداخت دستمزد شما‌را می‌دانیم , اظهار داشت : ولی در خرم آباد تا حدودی نقص‌ کمتر شده , کارایی میکنیم مشکلات حل شود .

خادمی بابیان این‌که میدانم مشکلات بدون شوخی از حیث مشقت فعالیت و معیشتی دارید ولی با غیرت لری و اهتمام و عشق به شهر نمی گذارید شهر آلوده و کثیف شود و شهر را منزه و قشنگ نگه داشته اید , تصریح کرد : پیگیری مشکلات شما رسالت ویژه کلیه آحاد جامعه و مسئولان است .

شرکت کردن ۱۸شهرداری غرب استان تهران در فعال سازی کمپانی رئیس پسماند

شهریار - نائب رئیس عمرانی استانداری تهران از فعال‌ساز‌ی کمپانی رئیس پسماند غرب استان تهران با شرکت کردن ۱۸ شهرداری غرب این استان خبر اعطا کرد .
به نقل از خبر نگار مهر , احمد تواهن صبح دو شنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و بسط استان تهران مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شهریار , طی سخنانی با اشاره به اختلال دفن آشغال بوسیله کمپانی رئیس پسماند متشکل از ١٨ شهرداری بومی در غرب استان تهران افزود : به زودی شغل های مقدماتی در زمینه‌ی فراخوان برای جذب سرمایه گذار برای تولید آشغال سوزی و احداث نیروگاه برق از محل آشغال سوزی مبادرت می‌کنیم .

نائب رئیس عمرانی استانداری تهران به‌دنبال افزود : طبق ضابطه می بایست از ٢٠٠ هکتار زمینی که برای راءس رئیس پسماند در «اختر آباد» تخصیص داده شده , ۱۰۰ هکتار به فضای سبز اختصاص داده می‌شد و ولی شهرداری های ذی ربط درین ارتباط پیمان همیاری داده اند .

تواهن ادامه بخشید : مشاجره سامان دهی معادن شن و ماسه به زودی در اولی شورای معادن استان تهران مطرح و در باب تسطیح گودی هایی که نخاله های ساختمانی در آنان تخلیه میگردند , تصمیم گیری خواهد شد .

نائب رئیس کارها عمرانی استانداری تهران محدودیت عمق برداشت از معادن را طبق ضابطه ٢٥متر دانست .
بازسازی مجدد نمایش سورس دانلود سورس کپی





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: